Sraz dětí: 7:20 hod. na nádraží

Návrat: pravděpodobně 17:25

S sebou: dvě propisovací tužky, pláštěnka, svačïna, pití, telefon rodiče, kartička zdravotní pojišťovny, sportovní boty a oblečení (závod je v terénu, jednou z kontrol je plížení), před závodem a po něm se převlékneme.

Více informací: Hana Novotná (723912351), Eva Čokrtová(732735291, či Jana Čokrtová( 721155452)

Více informací o turistických závodech naleznete též na: www.turisticky-zavod.cz

Důležitá je především příprava na samotný závod, proto doporučujeme, přijít v pátek 2.11.2012 od 14 do 15:30, kde vše naučíme, či zopakujeme.

Pokyny pro účastníky podzimní výpravy ve dnech 25. - 28. 10. 2012

Kam: základna Asgard u Jindřichova Hradce (více na www.azimut8.eu)

Sraz: ve čtvrtek 25.10. 2012 v 7:45 na nádraží (odjezd 8:15 směr Praha)

Návrat: v neděli 28.10. 2012 v 16:55 na nádraží

Cena výpravy900 Kč, zaplaťte co nejdříve (nejpozději do 21. 10.) oddílovému vedoucímu (případně je možné se závazně přihlásit a domluvit pozdější zaplacení s oddílovými vedoucími).

S sebou:

  • Oblečení do přírody, tepláková souprava, svetr, trička, tílka, trenýrky, ponožky, rezervní prádlo – vše v dostatečném počtu dle uvážení rodičů! Počítejte s tím, že děti se v případě deště zmáchají a věci, hlavně boty okamžitě neuschnou!, vše řádně označeno, pohodlné pevné boty + 1 rezervní, boty na přezutí do chaty, bunda – větrovka, PLÁŠTĚNKA, čepice, šátek, dle počasí rukavice, šála.
  • Spacák + starší prostěradlo nebo deka, pyžamo.
  • Mycí potřeby, utěrku – stačí obroubený kus látky.
  • Jídelní náčiní (dvoudílný ešus, lžíce, hrníček).
  • „Vybavenost“, baterka, další drobnosti dle vlastní úvahy, malý batůžek na výlet.
  • Prosíme o seznam a označení věcí! (hlavně u mladších dětí). Po každé akci zbude spousta věcí, které nikoho nejsou!
  • Vše sbalit do batohu. Skauti a skautky si povezou své batohy celou cestu. Vlčatům a světluškám povezeme batohy autem.
  • Batůžek se svačinou, obědem s sebou do vlaku, vaří se až večeře. Pojedeme vlakem s několika přestupy, ubytování je od nádraží cca 5 km.
  • uvítáme, když maminky stihnou upéct něco dobrého na snídani (není podmínkou)

Na výpravu nepatří žádné cenné předměty!

Nezapomeň kartu zdravotní pojišťovny!!! a ten, kdo má u sebe kartu Eurobeds a průkaz KČT

První schůzka smečky vlčat - kluků od 1. do 5. třídy - se uskuteční VE STŘEDU 5. září od 16.00 do 17.25 v klubovně (Kollárova ulice, zelený plot a vrátka vedle MŠ U Letadla).

Už se na vás těšíme!!! :-)

Sraz: 31.8. v 9:40 na nádraží

Návrat
: 1.9. ráno kolem 10-té hodiny


S sebou
: kroj, oblečení + hygienické potřeby. Vše na místě kam jedeme je, neberte nic zbytečného navíc. Zabalte se co nejskromněji!


Cena
: cca 20 Kč (autobus)


Na sebe všechny
: obyčejné červené tričko, které se může zničit! Budeme jej stříhat a malovat na něj.


Těšíme se na vás!!!

Nakládání na tábor...se uskuteční ve středu 4.7. od 18 do 20 hodin u Šéfa - Pod Hájem 1017 (na konci poslední ulice odbočující doleva za Stavokonstukcemi - vždycky jsme psali, že "děti vědí, kde to je" :-) ). Takže pokud nechcete všechna svá táborová zavazadla táhnout s sebou na vlastních zádech vlakem, doražte s nimi ve středu večer k Šéfovi! V den odjezdu na tábor již pravděpodobně z Brodu nepojede žádné auto, takže zapomenutá zavazadla budete muset dopravit vlastními silami.

V této souvislosti znovu apelujeme zejména na rodiče, aby i sourozenci měli každý své kompletní zvlášť zabalené vybavení. Může se stát, že i bráchové budou bydlet každý v jiném stanu a není dobré třeba kvůli kartáčku na zuby běhat pořád někam pryč...

A pokud někdo bude potřebovat nové střediskové tričko na tábor (bohužel kromě skautek a ještě větších děvčat, jejichž trička budou ve výrobě přes prázdniny), ať si spolu s kufrem ve středu přinese 110,- Kč a můžeme to vyřídit rovnou na místě. Případně si můžete sbalit na tábor o 110,- Kč větší kapesné a tričko pořídit až na táboře.

Už se jenom párkrát (v den psaní článku 7x) vyspíme a další noc již budeme trávit pod hvězdami v tee-pee...