Vážení rodiče,

po jednání střediskové rady, které se uskutečnilo dne 26. 5., bychom Vás chtěli seznámit s aktuálními informacemi o letošním táboře.

Situace ohledně koronaviru všechny z nás v uplynulých týdnech a měsících paralyzovala a zásadně omezila i naši skautskou činnost. Nyní však, vzhledem ke zlepšující se situaci, dochází k postupným uvolněním. Situaci bedlivě sledujeme, zejména tématiku letních dětských táborů.

Aktuálně bylo pořádání letních dětských táborů oficiálně povoleno a nedojde-li k dramatickému zhoršení epidemiologické situace a k opětovnému zavedení restrikcí, uskuteční se náš tábor podle původních plánů pro celé středisko dohromady na tábořišti Pod kopcem Pohoř v původně plánovaném termínu, tzn. od 4. do 18.7. (světlušky a vlčata), resp. od 4.do 25. 7. (skautky a skauti).

V souvislosti s povolením letních táborů nám byla Ministerstvem zdravotnictví ČR nařízena rozsáhlá hygienicko-protiepidemická opatření. Ta mají především bránit opětovnému šíření koronaviru a chránit tak Vaše děti, Vás i nás. Na splnění všech těchto speciálních požadavků intenzivně pracujeme a jsme si jisti, že to zvládneme. Ovšem abychom požadavky splňovali, čekají nás v letošním roce neočekávané náklady vynaložené především za nákup hygienických a desinfekčních prostředků, ochranných pomůcek pro personál kuchyně aj. Když jsme stanovovali původní cenu tábora, o které jste již byli svými oddílovými vedoucími informováni, nebyly v tom ještě tyto vícenáklady zahrnuty, stejně jako razantní zvýšení cen potravin oproti loňskému roku, a po jednání střediskové rady jsme museli opravit kalkulaci tábora navýšením o 200 Kč.

Nově stanovená cena tábora tak bude činit:

  • v případě dvoutýdenního tábora světlušek a vlčat 3 400 Kč,

  • v případě třítýdenního tábora skautek a skautů pak 3 900 Kč.

    Podrobné informace o táboře, táborové brožury, přihlášky, formuláře pro vyplnění lékařem a formuláře bezinfekčnosti jste již též obdrželi od svých oddílových vedoucích a budou k nalezení též na našich webových stránkách www.skaut7.cz v sekci "ke stažení" (http://skaut7.cz/download/category/22-tabor-2020). Prosíme co nejdříve o závazné potvrzení účasti na táboře a dodání vyplnění uvedených podkladů Vašim oddílovým vedoucím, pokud jste tak již neučinili dříve. Vy, kteří již v této věci s jednotlivými vedoucími komunikujete, považujte tuto prosbu za bezpředmětnou. Tábor vypukne za pár týdnů a my již nyní musíme naplánovat a zabezpečit mj. jeho zásobování potravinami, materiálem apod. Zároveň je však třeba brát v potaz vývoj situace a opatření, která s sebou mimořádný stav ještě o prázdninách ponese (např. již dnes avizovanou povinnost ukončit tábor v případě, že se prokáže nákaza onemocněním Covid-19 u některého z účastníků). Z tohoto důvodu je letos více než kdy dříve potřeba, abyste byli v průběhu tábora Vy nebo jiní blízcí příbuzní v případě nenadálého problému k zastižení a mohli si pro své dítě ve výjimečných případech kdykoli dojet.

    Situaci samozřejmě dále sledujeme a o vývoji Vás budeme informovat prostřednictvím vedení jednotlivých oddílů.

    Též jsme si vědomi situace, kdy mnoho rodičů v důsledku pracovních omezení během nouzového stavu nemohlo pracovat, a že se tato situace mnohých rodin dotkla i ekonomicky. Byli bychom neradi, kdyby tyto důvody měly bránit našim členům v účasti na letním táboře. Pokud jste se tedy dostali do obtížné situace a jednorázová platba letních aktivit Vašich dětí je nyní nad Vaše možnosti, ozvěte se nám, rádi s Vámi tuto situaci diskrétně vyřešíme po vzájemné dohodě tak, aby byla účast Vašich dětí na táboře možná.

    Pokud budete mít nějaké dotazy ohledně tábora v souvislosti s koronavirem a mimořádnými letošními opatřeními, můžete se obrátit kromě vedení jednotlivých oddílů též na zástupkyni vedení tábora, kterou je Jana Takáčová, tel. 737 464 088.

    Zároveň si dovolíme zopakovat informaci z brožury o táborech, kterou jste již obdrželi, že vzhledem k epidemiologické situaci a specifickým podmínkám letos na táboře neproběhne návštěvní den pro skauty a skautky. Rovněž prosíme nejezděte za svými dětmi na návštěvu, v nejnutnějším případě kontaktujte předem vedení tábora (nejlépe SMS alespoň 1 den předem, na tábořišti je špatný tel. signál) a společně se domluvte.

    A abychom nebyli jen tak úřední – malá novinka na závěr. Na dvířka naší klubovny v Kollárově ulici budeme před táborem instalovat dočasnou poštovní schránku. Ta bude sloužit v průběhu tábora k tomu, abyste Vy brodští nebo alespoň bydlící v blízkém okolí nemuseli posílat veškerou korespondenci na tábor klasicky poštou (trochu nás šokovala cena poštovních známek), ale můžete tuto schránku využít ke vhození dopisů pro své děti. My vedoucí budeme na tábor pravidelně dojíždět, doplňovat zásobování aj., a při každé takovéto jízdě vhozené dopisy na tábor dovezeme. Klasické zasílání poštou bude samozřejmě též fungovat.

    Předem děkujeme za vstřícnost a spolupráci a těšíme se na setkávání po obnovení naší činnosti.

    za skautské středisko Ing. Ládi Nováka Český Brod

    Drahomír Novotný - Šéf                                                        Jiří Jelínek – Kolouch

    vůdce střediska                                                                       zástupce vůdce střediska

 

Vzhledem k situaci v ČR je akce zrušena. Děkujeme za pochopení.

 

Pokyny pro účastníky velikonoční výpravy ve dnech 9.4.2020 ČT – 13.4.2020 Po

Kaprálův mlýn – Moravský kras CHKO

Sraz dětí: 9.4.2020 ČT - v 7:00 na nádraží v Českém Brodě (7:38 odjezd vlaku)

Návrat: 13.4.2020 Po - v 14:57 na nádraží v Českém Brodě

Ubytování:http://www.kapraluvmlyn.cz/

Budeme Vám vděčni, pokud se s námi podělíte o své upečené skvosty a dáte nám sebou nějakou buchtu na snídaně (děkujeme).

Cena výpravy1000 Kč, žádáme Vás, o platbu nejpozději do 26. 3. na bankovní účet střediska.

Příklad:

Číslo střediskového bankovního účtu: 0425820389/0800

Var.č.: xxx (informaci mají oddíloví vedoucí dítěte)

Zpráva pro příjemce: Jméno příjmení dítěte – Velikonoce 2020

S sebou:

  • Spacák - Bude se spát na přepychových postelích.
  • Oblečení do přírody, tepláková souprava, svetr, trička, tílka, trenýrky, ponožky, rezervní prádlo – vše v dostatečném počtu dle uvážení rodičů! Počítejte s tím, že děti se v případě deště zmáchají a věci, hlavně boty okamžitě neuschnou!, vše řádně označeno, pohodlné pevné boty rezervní, boty(pantofle) na přezutí do chaty, bunda – větrovka, PLÁŠTĚNKA, čepice, šátek, dle počasí rukavice, šála a plavkyPůjde se jak do přírody, tak do města.
  • Mycí potřeby, ručník, utěrku – stačí obroubený kus látky. Ešus netřeba.
  • „Vybavenost“, baterka, další drobnosti dle vlastní úvahy, malý batůžek na výlet.
  • Jídlo a pití na cestu, připravujeme až večeři (hlady neumřou).
  • Prosíme o seznam a označení věcí (hlavně u mladších dětí). Po každé akci zbude spousta věcí, které nikoho nejsou!
  • Chlapci si nezapomenou sami zajistit proutky a vše potřebné na pomlázku (proutky se pokusíme sehnat i na místě)
  • Děvčata nezapomenou, že je pomlázka, budeme malovat vajíčka – barvy na vejce (vejce si s sebou nevozte, koupíme je hromadně).
  • Kartička zdravotní pojišťovny (stačí čitelná kopie), léky na alergii apod. které si převezme váš vedoucí před odjezdem ráno.
  • Vše sbalit do batohu. Skauti a skautky si povezou své batohy celou cestu. Vlčatům a světluškám povezeme batohy autem, starší by si je měli také vézt sami.

Všechny potřebné informace získáte u vedoucích na schůzkách.

V případě nutnosti u mne - Petr Wimmer, email:  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Jako každý rok se naše středisko bude účastnit turistických závodů.

Co to je turistický závod (pro ty, kteří ještě neznají) Tento outdoorový závod se skládá z terénního běhu v délce od 2 do 6 kilometrů (podle věkových kategorií) a z řady kontrolních stanovišť:   odhad vzdálenosti hod míčkem plížení     lanová lávka     vázání uzlů orientace mapy azimutové úseky určování dřevin poznávání turistických a topografických značek poznávání kulturních a přírodních památek Měří se čas strávený na trati a za nesprávně splněné úkoly jsou trestné minuty, které se připočítávají k času. Všechny kategorie běhají jako jednotlivci. Více o závodech na: www.turisticky-zavod.cz

Termíny základních kol (Středočeský kraj)

2. 11. 2019 - Kralupy nad Vltavou - Krajský závod

21. 3. 2020 - Týnec nad Sázavou - Krajský závod

28. 3. 2020 - Kralupy nad Vltavou - Mistroství středočeského kraje

Závody jsou postupové, všichni se mohou zúčastnit těchto prvních dvou jednodenních závodů a z nich postupně získat postup na Český pohár, Mistrovství České Republiky i Mezinárodní mistrovství. S postupujícími komunikujeme a trénujeme a můžeme se tak pyšnit mistrní sportu za Evou Babicovou, či loňským vítězem Mistrovství ČR Petrem Roubíčkem. Pojď to zkusit taky. V případě postupu si kromě sportu si užiješ několik víkendů po celé České Republice. Kdy odjíždíme vždy v pátek odpoledne a vracíme se v sobotu v pozdních hodinách. Každý postupující získává závodní oddílové tričko.

Trénink na závod

Středa 11. 3. 2020 v čase 16:30-18:00. Sraz u velké klubovny v Kollárově ulici. Kromě přípravy na závod si zahrajeme i nějaké hry.

Bližší informace k závodům 21. 3. 2020 v Týnci nad Sázavou

Sraz: 7:10 (odjezd vlaku v 7:28)

Pravděpodobný návrat: 17:35 – bude ještě upřesněn

Cena: 70 Kč

S sebou: oblečení na samotný závod, tužka, svačina a pití

Pro koho je závod určený: závod je veřejný a jsou zde všechny věkové kategorie, proto děti, vedoucí i rodiče si mohou závod vyzkoušet. Nováčci jsou vítáni :).

Přihlášení: Přihlásit se nejlépe můžete přes email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. tel. 734 136 449 uveďte jméno příjmení a rok narození závodníka.  

Kdy: Sobota 15.2. 11:00-14:00

Kde: klubovna

S sebou: Barevná brčka, nůžky, provázek/bavlnka, občerstvení k filmu

Prosíme o nahlášení dětí do pátku 14.2.

Kontakt: Anna Vodičková 723 583 144

               Michaela Tvrzníková 737 851 300

         email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Sraz: čtvrtek 30.1. 15:15 (vlak 15:38) na nádraží v Českém Brodě

Návrat: neděle 2.2. cca 14:57

Cena: 700,- (plaťte prosím na střediskový účet: 0425820389/0800 s variabilním symbolem, který vám sdělí oddílový vedoucí)

S sebou: spacák a karimatku, věci na spaní, přezůvky do chaty, převlečení do chaty, teplé oblečení na ven (bude-li sníh půjdeme bobovat) i rezervní, rezervní boty, svačinu do vlaku (k večeři bude jenom něco malého), rodiče prosíme o nějakou buchtu na snídani

Letos se nepojede lyžovat, půjdeme pouze na boby a bude-li mrznout tak i na brusle. (Boby a brusle s sebou.)

Na sobě kroj (nebo alespoň hnědý skautský šátek a oddílové tričko).

Kontakt: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (606224740)